Thursday, May 15, 2014

გუშინ დილით ტელევიზორი ხმამაღლა გადმოსცემდა მისაღები გამოცდების შესახებ ინფორმაციას, ისეთი განწყობა დამეუფლა, იმის ნაცვლად რომ დილის გათენებით დამტკბარიყავი გულში საშინელი გრძნობა და განწყობა დამეუფლა, ჩემს თავს ვკითხე და მართლაც რა არის ეს მისაღები გამოცდები? რას წყვეტენ ისინი ჩვენს ცხოვრებაში? ცუდი განწყობაა დამეუფლათქო, გამახსენდა ჩემი აბიტურიენტობის დრო, ეს სერიოზული სტრესი იყო, რომელიც მისაღებ გამოცდებს ახლავდა ხოლმე უძილო ღამეები, დღის განმავლობაში ვალერიანის წვეთების სუნი.... წლები გაჰყვა ჩემს ცხოვრებას, ისეთი  შეგრძნება იყო თითქოს ეშაპოტზე გაყავდი ვიღაცას სიკვდილმისჯილივით და თუ ვერ ჩააბარებდი ........................ კიდევ ვერ გადმოვცემ იმ სტრესის სიღრმეს რა განცდაც მქონდა გულში....
ღმერთო ჩემო რა სადიზმია, მთელი სხეულით ვგრძნობ იგივეს მერე და რა მომცა უნივერსიტეტმა, ხმამაღლა ვიტყვი  ა რ ა ფ ე რ ი , ზოგი გააპროტესტებს ალბათ, მაგრამ ღირდა კი მისღები გამოცდების მიღებული სტრესი უნივერსიტეტის "ნაყოფიერ სწავლებად"? კი მომცა სულ დამავიწყდა "დიპლომი", საქართველოში ხომ დიპლომის ყდის გარეშე ადამიანად არ ითვლები, უფლის ნაბოძებ ნიჭს და უნარს , ხომ საქართველოს უნივერსიტეტების სტატუსები ფარავს, სასაცილოა პირდაპირ თუ სატირელი არა........
ხო მისაღებ გამოცდებზე საუბრობდი... წლების განმავლობაში სიზმარში ვხედავდი, როგორ ვერ ვაბარებდი გამოცდებს.... შიში რომ დიპლომი არ მექნებოდა და მიუღებელი ვიყავი არსებული რეალობისთვის... არადა რამდენი ნიჭი დაიკარგა ამ რეგალიების მიუღებლობის გამო.... არა მე წინააღმდეგი კი არ ვარ ადამიანმა ისწავლოს, მაგრამ ეს სტრესი ღირდა კი ამ რეგალიებისა და სტატუსების მოსაპოვებლად დღემდე რომ შემორჩა ჩემს ქვეცნობიერს.....
სიყვარულით დონარი სამადაშვილი

0 comments:

Post a Comment